Tuesday, December 21, 2010

aku di "the karnival"

salam yuolls .


haaaa aku nak cerita satu benda neh . hari neh kan aku p karnival . huahuahua . aku p dgn kwn kwn aku ja . nop pakwe pkwe ukeh . ngee !




hari neh aku mangkit awal doe . hahah . punya nak p karnival . pkui lapan aku mangkit dah . heheh . mandi , makan mekap kemas bilik pa suma baru gerak . pukui sembilan aku teriuh p uma tok ziera . dok sat tgk2 pkui sembilansetenggah lebeh baru bertolak .



yg len len depa tunggu kat skula . haha . tobat bengang depa sbb lambat . then pkui sepuluh lebeh baru sampai karnival . sementara depa p beli tiket aku sempat lagi snap .



neh kat depan pintu masuk karnival









dalam toilet nak salin bju mandi


seyes cakap hapening habeh ahh ktorang . wuwuwuwuwu . buat selamba dak ja . hahaha . peduli hape an .. first sekali ktorang nek hat benda gelungsur macam terowong uhh . gilo vavi ahh . besh gilo . aku menjerit paling kuat sampai kawan aku kata sapa yg jerit kuat uhh . heheh . ala aku saja jerit kuat pown . saja bagi budak2 tuh rasa takut nak nek tuh . ngee . then ktorang nek hat benda macam bentuk U tuh . gilo paling mencabar ahh . seryes cakap . macam jantung aku nak terkeluar ahh . dah la time nak turun tuh menjunam gilo gilo ahh . then rasa macam ktorang terbang pulak . rasa macam nak terlepas belah sana pown ada . mmg kecut perut ahh .




pukui duabelaslebeh p makan . nasib bek dapat makanan free sbb dlm package . klu tak pokai gak aku ann . tp makanan dea tak wapa sedap . lepas makan p sambung mandi pulak . ktorang p tempat spa uhh . haram besh siotttt . boleh pecah pecahkan lemak lemak yg ada di badan aku . huahua . then p kat pantai tunggu ombak pulak . dalam gilo ahhh . tapi dgn gah nya aku memberanikan diri . ramai gak ahh org . lepas penat dah p kat tempat beg . then ada sorg uncle mana tah tp org cina ar . dea tanya aku "from mana ? indonesia ka " huh ada ka patut dea kata aku from dari indon . huahuaaaaa . nak nanes . grrr ! dah la gatai uncle uhh




si sepet . nmpak tak mata dea ?



lepas abeh salin baju !













lepas salin pa suma p beli cenderajantung . then kua ahh . p restoran cinta sayang . p makan nasik lemak kat situ . seryes cakap sedap ahh . lepas makn balik umah . pukui tujuh gak ahh sampai umah .buibui out . makan