Sunday, December 26, 2010

bercuti di cameron highlands .




salam 


hhhhaalllluuuwwww . wasap asap dear ! semalam aku tak mengupdate pown belloggg . ngee . yesterday aku dengan family aku pergi cameron highlands . maklumlah hari natal . ngee ! gilooo ah sejuk gedeee eh kat sana . dah la ujan renyai renyai .
pagi semalam aku bangun awai gilo ahh . siryes cakap aku malaih gilo ah nak mangkit . dahla sejuk sejuk neh . haha . asal mimpi aku nak ending ja mesti ada org ggu aku . cis , malang gilo ahh naseb aku ! besiap pa suma baru bertolak . 



dalam keta pown aku sambung tidoq balek . ngantuk gilo ah . then celek celek mata nak sampai dah . huh bertambah sejuk aku . jalan pulak kona kona . pening eh macam nak termuntah ja tp aku tahan . besa la org kuat . ngee . 



pukui sebelaslebeh aku sampai kat CH . naaa ramai gilo org . pelbagai kaum termasuk mat salleh . cuci mata ja . hhaa . makan tengahari pa suma mak aku p shopink sayur . murah murah ja . yg aku p shopink cokelat strawberry . hat tu ja yg aku taw . makan , makan and makan ja taw . ngeeh .



dengan ujan la . pergghhh sejuk dohh . mcm dok kat london pulak . hahah . berangan ja .yg keta pulak bederet deret . 


then pukui tujuh baru otw balek ruma . then ayah aku tunjuk la tempat yg bas xcident hari tuh . ngee takut jugak ahh aku klu lalu tempat tuh . 


then sampai sampai ruma pukui sepuluh lebeh . letih siott . lenguh eh kaki . siryes cakap besh la jugak . ramai ohh budak laki remaja yg konvoi p CH . haha . boleh cuci mata sat . haha . babai syg :)