Monday, December 6, 2010

continue

okeh kakak kakak , adik adik ya .
aku sambung balek al-kisah hat arituh punya okeh . are u ready ?
lets goooo . kita terjah ramai ramai . ahakkk .!







key , kawan aku lagi sotang neh nama dea MAZIRAH aka lalang . sebab hape orang pagei dea camtuh sbb dea terlalu kurus sgt . mcm anorexia . eh , sowy kawan aku kutuk hg . tp ak kutuk hg ta banyak , cket ja auww . heheee . dea tadak nurrr mahupun cahaya . ngeh3x . gyla gangster tmn arked . suma org takut kat dea . ehhh tadak la saja tipuu . kekadang suka cari pasai ngn org ! ngee . trademark ja setai 'azlia jom balek' . aku suka perli dea tyme waktu balek skula . heeeeee , . satu lgy nak bagi taw , sowy ya gambaq dea taley nak upload . ada masalah teknikal cket .








next , yang kanan sekali uhh nama dea ZUHAIRA aka anak mak sbb manja btoii ngn mak dea . kalau kitorang p mana2 mesti dea tadak . besa la en anak mak . kena duk bawah ketiak mak enn . seyes cakap dea neh mang banyak scandal sama jea ngn aku neh . tapi an klu bab pesyen2 neh , setai wooo .






haaaa yg budak sebelah kiri baju pink uhh nama dea NUR ATIKAH aka kid zack . seyes cakap dea neh lemah lembut , baik , sopan santun . perfect la kowt . ngeee . dea neh da berpunya aww . mak mentua pown da setuju dah depa neh . tunggu nak akad nikah ja . haha :)


yg lagy sorang pulak SITI QHURAISYAH aka tataw . amoih kemain sedap eh nama . kalah aku . hahaaa . dea neh mmg pendiam gyla gyla gyla lah . org sembang ngn dea baru la dengaq sora dea .
 klu tak haremmm nak dgaq sora dea .