Wednesday, December 29, 2010

hang out bersama tersayang






salam .


today mcm besa la bangun awai sbb ada dating dgn membe membe aku dekat cs . woots , hapy gilo nak mampuh ahh . saia sukaaaaa sangat sangat meh .




aku , fatin , aimi , husna , syifa macam besa lah p nek bus ahh . yg tu ja kami mmpu ann . yg si ziera , mazy , ct tertinggal bus . tu la aku dah kata pukui dua kena siap dah . depa dok lagi kat ruma . tgk kan bus dah tinggai . huahuahua .





sampai sampai ja kat cs uh p la tgk kat the store . p tgk baju pa suma . then p guardian pulak p teman cik na shopink sat kat situ . besa la enn dea nak p plkn dah . so kena la buat stok manyak manyak kat sana .



syifa and husna di guardian








siryes cakap buang masa gilo ahh kat situ . lama gak ahh . then ktorang p kedai fairy p beli roti . lapaq siottt .



FAIRY



tengah buat pilihan nak amek yg mana satu



then ktorang p teruih kat tempat maen boling uhh . wahhh siryes cakap ramai gilo ahh . tadak satu pown yg kosong . suma FULL . terpaksa la ktorg tunggu . ngee . sementara tuh ktorg p lepak kat kedai mana tah . haha . aku tataw nama kedai dea hapa . duduk sat kat kedai uhh ann ternampak la ex cikgu seni aku . cg azam . dea dok usha la aku . aku ingat spa la enn . tgk2 la cg ka . haha . gedik siol aku .



syifa and fatin :) 



loly


cik fatin  marah kat sapa la tuhh


lepas lepak pa suma ann . masuk la balek tempat boling uhh . tp ann still ramai jugak . kakak tuh suruh duduk sat sbb depa nak abeh maen dah . lama gak ahh nak tunggu . sampai depa dah pasrah dah nak maen boling .





ekceli aku mana reti pown nak maen boling boling neh . hahah . first time uhh aku . hulu gilo ahh aku neh . ngeee . mula mula time giliran aku uhh memanjang ja aku masuk longkang . dah lama sket baru ahh aku terer maen . cket ka auww . haha




loly , ziera , tikah







tiga serangkai :)












lepas abeh maen boling sempat lagi snap neh .:)




genk kentot . haha . pelik kat nama genk neh










kami anak malaysia !



lepas abeh maen pa suma la enn . perut pown berbunyi . ahhhaaa neh bermakna sudah masuk waktu makan . ngee! then teruih p pizza hut untuk membela lemak .















suka ahh gambaq neh .


neh la makanan and minuman aku .
dari kiri teah , fatin , loly . sory teah muka kau sekerat ja
haaa neh baru masuk suma . baru jeles enn
mazy and loly

siryes aku cakap dekat pizza tadi mmg dengaq sora kami ja . hahah . malu siottt . hapa hapa pown tengs tikah sbb belanja kami suma . tengs a lot meh . then time sesi bergambaq tadi aku nampak la si amar . hahah . ouchh dea keja situ ka . nggehngehngeh . budak yg lagi sorg yg keja kat situ pown kiut miut jugak . haha . gatai betui aku . dah dah merepek eh aku neh .  ukeh bubui :)