Monday, January 10, 2011

AJL 25 sapa tengok angkat ketiak ? best kan

salam readers .

semalam sapa tengok AJL 25 ? best kan . rugi auww sapa ta tengok . hahah . sapa yg ta tengik tuh pandai pandai ampa la nak tengok ulangan kat mana .




siryes cakap start AJL ja terus dok depan tv . tak p mana dah . haha . orang yg pertama nyanyi opkos la yuna . haha . suka gyla kat dea . auwwww !



pengacara depa pown best jugak . lawak . haha . . yg ally iskandar and faizal ismail keja dok perli ja memanjang haha .





ukeh neh faizal tahir . dea dapat persembahan terbaek wokk ! haha . aku sukaa . dapat gak dea sepuluhribuhinggit . congrats yawww !








neh pulak hafiz af 7 . dea menang vokal terbaek  and tempat ketiga . aku tataw la vokal dea baek or not . so aku tak amek taw la pasai vokal2 neh . haha . kaya ahh dea neh dahla dapat sepuluhribuhinggit + duabelasribuhinggit = korang kira la sendiri dea dapat bopa ??? congrats yaww !





tempat kedua pulak dapat kat lagu drama king . ampa taw kan sapa yg nyanyi . kalau tataw tuh ampa nguks la jawabnya . hahaha . bweakkk ! tempat kedua neh dapat limabelasribuhinggit . banyak tuhh .bak sket . haha . tobat ampa nak bagi kat aku . sapa la aku en . huahuahua . congrats yaww !






tempat pertama jatuh kepada . jeng jeng jeng





















ana raffali : tolong ingatkan aku . wah kaya hg nohh . lagi pown hg kan penyanyi baru . bertuah gila ana raffali neh dapat tigapuluhlimaribuhinggit . gilagila banyak tuhh . congrats yaww ! tapi kan aku ada la dengar la en yg depa ta berapa setuju ana raffali menang . sbb apa aku tataw la enn . menang menang dah . dapat dwet pown banyak . haha . dah rezeki dea nak buad macam mana kan .




tapi an aku tasanka ana raffali bole jadi juara . ta kisah la en . ingat kan bunkface ka , faizal tahir ka jadi juara . sob sob . ngeee





 p/s   btw congrats yaww kepada pemenang2 neh . yg tadapat tuh jgn sedeh ukeh . cuba lagi tahun depan yaww . bubai :)