Sunday, January 2, 2011

bukan diriku ? abeh tu sapa ? kau kah

assalamualaikum ?






bukan ke mudah jika setiap masalah boleh diselesaikan dgn ketawa ?

bukan ke mudah if setiap kesedihan yg dihadapi boleh diubat dgn ketawa ? 

bukan ke mudah melalui hari semalam + hari ini + hari yg akan dtg dgn ketawa ?

sebenarnya inilah haku , dalam keadaan sedeh + perit + pahit + rindu + senang + gumbira + risau + susah dan apa jua jenis perasaan aku hanya dilalui dgn gelak ketawa sehingga tadak sapa yg sedar yg sebenarnya aku bermain dgn perasaan .


lakonan aku sentiasa menjadi sehingga dianggap seorg yg periang tetapi bila aku balek ke ruma , aku kembali menjadi diri aku sebenarnya . aku seorg yg murung dan suka bersendirian , mengurung diri didlm bilik .

                
                                                                                                                                   by masam :)