Sunday, January 16, 2011

hang out



woots , woots 
waaa da berapa hari da aku ta update neh . hehe .
rindu gyla ahhh . bersepah belog aku weh . 
HAHA ! 
ari sabtu aritu aku hang out dgn nadzirah .
yes mai dad anta aku g cs teruih . ta la susah2 aku p sendiri an
seyes cakap wehh best gyla ahh . spotink la hg dgn mmbe hg neh .
aku sukaaa auwww !  
sampai2 ja teruih jumpa depa . then cari tempat nak isi lemak dlm badan . haha 
duk sembang punya sembang sat nak mkn kat mana . last kali mkn kat pizza gak . 
lepas p isi lemak dlm badan p maen bowling pulak . exercise la sat org kata . utk hilangkan perut yg buncit selepas membela lemak . huahuahua . lepas maen p la cuci mata tgk p la apa yg patut kan . then shopink sat baju .
lepas shopink pa suma mcm besa la p lagy isi lemak kat mcd . fuhh kuat gyla en ktorg mkn . tp badan duk tang tuu gak . 
ngehngehngeh . aku sukaaa sgt ... 



p/s  weh seyes cakap aku suka kua dgn hampa weh walaupun kita baru kenai . u ta sombong ! nnti kita kua lagy auww . syiokk :)