Saturday, January 1, 2011

hepy new year 2011 :)

salam




hye dear ,

yesterday 31 . 12 . 2010 pergi sambut tahun baru dekat penang . woww ! hahah . betapa gumbiranya aku . taw dak . akhirnya . ngee .



betolak dari ruma pukui pown da lewat da . pukui enam lebeh kowt . time otw nak sampai jambatan uhh jem gyla . terkemut kemut . banyak ohh keta .




then sampai sampai p pesta peneng . lagi pown lambat lagi an nak masuk taun baru . soo , pegi dulu ahh pesta penang . parking pa suma keta then masuk . wah , ramai siot ! macam ulat taik . hahah




aku kalau p mestilah nak shopink ann . kalau ta shopink tu bukan aku namanya . haha . yaa aku suka perabeh dwet ayah aku kalau aku shopink .





siryes cakap murah murah gyla baju . rambang mata uhh . macam macam ada bak kata "Pak Nil" . ngee . macam macam pesyen baju . ada tali la , tada tali la . haha . aku sukkkkkkaaaaaaaaa ! tudung pown macam2 kaler ada . tambah2 shawl . apa lagi pakai rembat larh .





kalau p sana mama aku keja shopink kapet ja . " mari beli murah saja , 4 sepuluh ringgit " kata bangla uhh . then mama aku beli ah . cangak lagi . jenuh la duk usung sana . usung sini . haha .




setiap kali aku p mesti aku cari beg mameee hat sepuluh hinggit uhh . hahah . wajib ! suka buat koleksi beg uhh . then pukai sebelas setengah kitorang kua nak p padang kota pulak . ta saba nak tengok bunga api . hahah perak yla aku mcm ta besa tgk bunga api ja . ngee .






tadan nak sampai pukui duabelas dah . huhu . tgk dalam keta ja . ukeh la uhh kira dpt gak la aku tgk bunga api . heheh . nak p padang kota mmg jem teruk ahh . saba jela . then nak balek ruma pown jem lagi . adoitt . siryes cakap sampai ruma pown da pukui dua pagi . btw , kenangan tahun 2010 :)




p/s selamat menyambut taun baru 2011 . semoga anda mempunyai azam yg lebih gah . haha . buang yg keruh amek yg jernih . peace <3