Monday, January 24, 2011

tengs a lot bebeh =)





ting tong 

yuhuuuu kita berjumpa lagi yaaww ! 
uke semalam aku ta update pown sbb smlm mmg gyla2 tadak idea . 
HAHA ! 
lagi pown semalam tadak yg besh pown . busan ja 


ukeh pagi tadi mazy mai ruma dlm pukui sebelas-lebeyh kowt . 
time tuh duk tidoq lagi kowt . haha . 
yaa aku mmg mangkit lewad sbb semalm aku tidoq lewad pukui dua-lebeyh kowt ta salah aku la 
tiap tiap ari macam tuhh . tosah kata apa kat aku . aku taw aku malaih .
satg aku sepak kang ! grrrr 
haha . 
da la mazy ta msg ka apa bg taw nak mai ruma . dea pakat mai ja .
kan da kena tunggu aku mandi , besiap pa suma . 
da la aku lambat . 
sori naaa . 


then da siap pa suma p la ruma fatin . 
dea pown sama ngn aku . haha .
baru mangkit tidoq . rambut serabai ja . yaa ktorg satu genk auww . haha .
spesis mcm tuh . taley kata ap da . ngeeeee~
then tunggu lagi sorg kawan hazirah . dea lambat cket mai sbb duk tgh make up . lipstik wajib uhh dea . 
sori naa kutuk hg . 
sementara tunggu dea ktorg belajaq dulu . mazy la tuk guru ktorg .
belajaq pa ? secret meh . huahuahua .
ekceli aku da rety . but ta pro lagi naa . *riak gila aku . 
mntang2 aku da terer cket2 aku duk gelak ja kat fatin . haha .
seyes cakap weh lawak bebenau . 



duk sat hazirah datang , soooo ktorg ajaq la dea pulak . 
dea tuh xcited gila ahh . haah 
dea pown da reti . juz fatin ja dak lagi .
weh tapa2 nanti ktorg ajaq hg . sabo je la . 
heeee :) 
time nak balek da syifaa pulak dtg ngn adek dea .
waa bertambah ramai eh . sonok weh . rindu gila gila vavi weh . 
rindu gila nak maen bowling sama2  walaupun masuk longkang .
haha 
syiokk . 


mood : hapy yang amat amat !