Saturday, January 29, 2011

yeah ! syiok .




salam suma , 
uke ari neh mud aku agak baek dari semalam . huaaa . uke pagi tadi bangun awai . rajen bebenau aku
ari neh . sekarang neh aku mula mangkit awai , kalu ta pukui duabelas baru aku mangkit . haha . uke mangkit tadi tgk2 sunyi ja , agak heran ahh aku . kalu ta mesti da dengar bunyi tv ka , apa ka . ni ta sunyi ja . haha . then , tanya mama awat sunyi ja adek p mana ? mama says : nuh adek p rombongan skula dea kat alor staq nuhh . 
tudia , alhamdulillah sunyi ari neh kat ruma . tayah gado gado pasai remote . haha . kalu ta time cuti selalu dok gado remote ngn dea . aman gyla ruma . ta payah dok terjerit2 kat dea . :)



uke sekarang tgh busan tataw nak buad pa jus update belog ja . td kwn ajaq men badminton . tp tataw  bila la en . kalu aku free aku on naa . but aku tataw la reket elok ka dak lagy . lama ta maen da . last ari tu mean time F3 . uhh lama gyla . dua taun lebeh gak ahh . aku tataw la aku simpan reket kat mana . da lupa weh . hee :) tp an uke gak men badminton . bole la excercise cket ann . nie duk ruma duk bela badan . huahua . aku ta gemuk na . aku sepak kang kalu ampa kata aku gemuk . grrr . 




uke ni pix saja2 amek . tataw na buad pa , saja mengedik an diri amek pic  . huaaa :)
 tosah tgk lama2 . aku taw aku ta lawa mcm hg . uke *,*