Tuesday, February 1, 2011

ohh sayang =='




hyeppp 

kita berjuma lagy yaww ! ekceli ari ni tadak baud papa pown . cangak dok ruma jela . natink speciol . uke semalam aku dapat tahu dari ziera yg buda plkn "teah" balaek semalam . tapa la en . then "miera" yg jadi babysister dok kat kl pown balek . =P . uke fine . ada lagi yang balek ari ni buda plkn "atikah" and "husna" . tadi atikah call but aku ta angkat pown . sory bebeh aku ta dgq . fon dalam bilek la dear . then tapa la aku call la dea balek . time aku call dea balek uhh dea ada kt stesen bus tgh tunggu mak dea nuh . then kat sebelah dea uhh ada secret admire gylala kat dea . time uhh dea dok teman tikah . waaa  sho shewett dear .  akhirnya hg cakap gak ngn buda uhh . ngee' . aku dok cakap ngn dea uhh , tetiba dea p bagi fon kat buda secret admire uhh . dea suh aku cakap ngn dea . apa kes wehh . haha . saia malu dowh . then aku suruh dea bg fon kat tikah balek . aku dok membebel la kat tikah uhh . haha . dear kalu tada apa2 hal kita jumpa naa . gosip yg tuh ta abeh lagi la . hee :). yang si husna pula ritu dea anta msg na bgy taw apa tah . hmm gosip la tuh . haha . but sori aku ta reply weh . kredit tadak la weh . haha . la ni kena berjimat sbb ta skula da . huahaha . nnt kita gosip lagi naa . =,=

yaawww ! ari ni 2/2 sat da berlalu weh . bulan ni result spm kua bebeh . seyes ketaq gylala . (: btw , hapy chiness new year . gong xi fa cai bebeh . nanal angpau bole dak . bole laaa naaa . jgn kede . haha . 
papai :)