Friday, February 25, 2011

ouchhhh





salam satu malaysia .

ari ni aku on fb siang . tidak aku selalu on malam ja . dok kata fb busan tapi aku dok on gak . wahaha . lol . booo seketika . act , saja bukak satt ja nak tgk ada apa . hee :) . then ziera antaq wall dekat aku . deakata mira da balek and selamat sampai ruma . waaaa cepatnya hg balek . hehe . then ziera bagi taw dea ajak p tesco ? haaa tesco again . grrr . busan dah la p sana . haha . mentang2 la ruma dekat dengan tesco , kerap ngat aihh p sana . org yg keja kat sana pun dah muak tgk muka ktorg . ziera kata dea ajak p sana ada motiff ?? ngeee . ahaaa motiff dea nak p sana beli shawl . wahaha . cekkk bukan reti sgt bab2 shawl . yg mana berkenan , pakat rembat ja . haha . 




but dear , aku ta sure p ke dak esok . sbb esok hari minggu . soooo ayah saia cuti . takut nak p mana2 satg . weee . uke naaa . tapi ? tapi ? jgn lupa belanja ktorg karo . si ziera hasnan  tuu da kempunan nak karo . wahaha . dah ta sabaq nak melalak . ngeee . nak jumpa abang ensem sama . heeee :)   2 in 1 . muahaha