Wednesday, February 9, 2011

yaa melepak lagi :)



salam 

ari ni aku menang sbb aku bangun awai drpd ziera and fatin . huahaha . aku syiokkk . dah terbukti weh . ngee . ari ni ja pun aku mangkit awai tu pun ada sbb . kalu  tada sbb ta pasai eh aku nak bangun awai . hee (: tadi bangun2 pusing satu ruma dulu then call cik fatin . omg ! naseb baek aku call dea , time tu dea dok tidoq sampai buad peta . bole pulak dea lupa yg ari ni kena antaq buku teks . weh aku taw la hg abeh da skula ,. jgn pulak lupa nak antaq buku balek . wahaha . 



 pukui sepuluh-lebeh aku p ruma ziera , lepas tuu p pulak ruma fatin .uke sampai2 ja dea kata kunci ruma tadak . soo taley nak kua bukak gate . uke yg tu tapa la sooo dea kena kuaq ikut pintu dapuq then kena panjat pagar . huahaha . lawak betul anda panjat pagar . ngeh3 . buad mcm ta besa ja panjat2 nih . duk sat syifaa mai , then p skula mail sbb fatin nak amek kunci kat mak dea . yg si ziera pulak p kat mak dea sbb nak amek dwet . kuat gila uhh dea makan .ngeee . uke lepas tu ktorg p la skula p antaq buku .


siryes cakap gabai gila weh . org dok tgk ja . heyy ktorg ex student situ uke . haha . time antaq buku tu tersempak la cg ni la cg nu la . da selesai uhh p la bilik kaunseling jumpa cg . saja ja lepak2 sana . yela kat situ la port kami nak ponteng . weee . jgn jeles naaa . wahaha . then p beli makanan , then lepak sat . duk sat p lepak ruma fatin pulak . tengs bebeh . dalam pukui dua-lebeh kot , ktorg balek ahh sbb rindu masakan mama . wahahaha .


the end ~