Tuesday, March 15, 2011

10 perkara .!



assalamualaikumm readers , 


yeyy kita berjumpa lagi . haha . uke aku nak tanya , ampa busan dakk ? apa yg ampa buad bila tersangat la busan ? erkkk sila jawab . HAHA . waa bajet mcm depa baca blog aku nii then suru depa jawab . muahahah . agagaga . uke bila kebosanan melanda diri aku , aku selalu ...........................................





  • - tengok tv 24 jam even cerita tu ulang 10 kali .
  • - ronda keliling ruma . 
  • - tido la apa lagi takan nak cangak jaa . wahaha
  • - online la derrr even da busan dengan FB . 
  • - update blog and suka buad entry yang merapu maraban .
  • - suka buli si kecik sampai nages . uke jahat dakk akuu ! 
  • - suka tengok cermin dan bajet lawa . muahahah . grrrrr !
  • - bila dok dlm bilik aku mulakan operasi berjinak jinak dgn shawl . 
  • - suka nyanyi dalam toilet . bajet mcm sora sedapp . agagagaga =="
  • - suka makan bila busan plus tension :p

uke la tu cukup 10 perkara aku buad bila busan melanda . buad pa nak banyak banyak . haha . bubaiiii kawan  =,=