Monday, March 14, 2011

berdating dengan mereka ....

salam readers , 


uke hari ni aku berdating dengan aien and diana . yaaa mereka tersangat lah sporting ting ting ! wahaha . uke semalam aku suruh aien ajaq aku cara pakai shawl . sososo tadi pukui tiga setengah aku p ruma aien . siryes gabai tahap sawan dah . dah la nak ujan nii . tapi uke gak dah lama aku ta men ujan . wahahah . da sampai ktorg mulakan operasi . weee' . 


act , ta banyak pun blajaq pasai shawl . sembang ja banyak . haha . betoi dak ?? yayyyy mcm mcm  gosip ada . haha . korang pilih ja nak yg mana . muahaha . lepas tuu , aksi lensa suda bermula .






jeng .. jeng .. jeng 





eh mana kaki akuuu ? weeee'



omg tembam gila akuu . grrrrr :(



ohhh tidak yg ni lagi la tembam + bolatt .



cik diana begitu ayu bila berlensa ! =="



aien + lya + diana 





















wahhh suda lihat ? yaa amacam perasan anda . jeles dak ? muahahah . tengs weh . btw , syiokk dating dgn ampa . =,=