Tuesday, March 1, 2011

"ketuk dulu sebelum masuk" ! baiknya kaww





salam readers ,




hari nii  very very rajen . wahaha . siang tadi si aina ketuk bilik aku . wahh baiknya "ketuk dulu sebelum masuk" . wahaha . good .  then dea cakap


        aina :  " kaka , aina nak ais krim bole dak ?" . kaka buad la ais krim , lepas tuu kaka blended !


        me : haaaa * buad ayat terkejut . haha . uke yg tuu bohong . then aku cakap kat dea " satg kaka buad tapi   aina taley        makan rini . esok baru bole sbb ta keras lagi " . baek kan aku buad kat dea ais krim . haha 




uke tadi ayah aku da beli bahan bahan na buad ais krim . soo lepas maghrib terus aku buad ais krim . sebelum aku suruh ayah aku beli bahan bahan , aku search la cari nak buad ais krim yang lazat plus plus . bahan bahan dea ta la banyak . ringkas dan padat . ngeee . nama ais krim tuu " ais krim cokelat berperisa oreo " waaa lazatkan . tuu baru dengar nama dea . belum rasa lagi . muahaha . then tadi terus aku buad ais krim . haha . nak taw dak aku guna apa ? haha . jangan gelak ukeee . erm , aku blender guna blender cabai . mauhaha . terbaek ahhh . tok sah gelak aku sepak kang . act , blender khas nak buad ais krim rosak soo terpaksa la guna blender cabaii . tapi sebelum tuu aku cuci la bersih bersih bagi hilang bau cabai tuu . 10 kali aku cuci blender tuu . wahaha . demi nak buad ais krim , aku sanggup cuci blender sebanyak mungkin . perghh time tengah buad tuu dah begituu lazat . tu belum keras lagi tuu . weee . ta sabaq nak tunggu esok . >,<