Sunday, March 6, 2011

merapuu ja , abaikan !

salam and hello peeps , 


uke disebabkan aku busan yang amad terlampau aku buad bebanyak entry . heee :) . uke ari nii aku nak cerita pasai kawan aku . tapi aku tak la kenai dea sangat pun . siryes aku tak penah cakap pun dengan dea . bila kitorang jumpa tak pena teguq pun just senyum je kan ? aku dengaq cerita dea da break dengan someone . yupp aku kenai sapa dea laki tuu . hee . kesian kat dea taw dakk . i hope u tabah uke . jangan nanges uke . chill beb . muahaha . berlagak pandai la pulak aku . wahaha . uke abaikan yang aku merepek tuu . budak laki tuu mmg macam tuu . siryes dea suka cakap besaq gila dengan ktorang . kadang2 sampai meluad gila kat hg . tapi tak pa ktorang still dengaq apa yang hg cakap . sampai hati hg buad kat dea macam tuu . wahaha . tengok tuu aku merapu dah . haha . macam la aku reti bab bab nii . weee' . tak mau cakap apa dah . gud bye bebeh . :)