Tuesday, March 22, 2011

yess kita berjumpa lagy .

salam uolls .


hari ni mangkit awai sebab ziera text aku suruh p butik amek gaji . tapa la en aku pun kalut ahh mandi pa suma . sebab ziera kata big bos nak kuaq p mana tataw . so aku pun otw la p ruma ziera . dok kat sana sat tunngu mira pulak . then otw p ruma syifa pulak . haha . satu satu ruma ktorg p . ngeeee .




uke , then sampai pa suma borak sat sementara big bos nak bagi gaji . act , ktorg ta kesah pun dea nak bagi bopa . ktorg terima ja . betoi dakkk ? heeee . lepas amek gaji p ruma fatin pulak saja p melepak sana . dah lama ta p lepak sana kan ? heee . act , p san pun ada tujuan sbb dorg suruh aku ajar depa pakai shawl staii hana tajima . wahhh bajet macam aku terer sesangat la . haha . padahal ta terer mana pun . tuu suma aku tengok utube ! weeeee'




uke lets go !



now kita dalam segmen ber shi shawl . heee :)


uke sila tengok puas puas . bukan senang aku nak senyum macam ni . wahaha ! 


then si mira ajaq ktorg p tesco pulak . dea nak p beli shawl . cewahhhh ! itu satu kemajuan . weee' ni gara gara nak pakai esok la ni kan . haha . tempat wajib yang nak kena p ofkos la food court kan .




me + ziera . kalu nak ngorat si ziera silakan sebab tadak sapa nak mara anda . heee 



uke sila layan =="



husna + lya . uke ni lagi sorang tengah sola . haha . sila contact aku kalu berkenan dgn depa ! harap maklum 



uke ziera lagi ! and suka buad chumel bila berlensa . hee




uke sila layan lagi . HAHA





mira + mazy 


ouchh tima ktorg dok dalam tesco tuu kan ktorg very very risau sebab takut hujnn lebat . kalu hujan lebat ktorg ta bole . waaa tapi kan naseb baek time tu ta hujan . alhamdulillah . heee . time ktorg dok dekat foodcourt ktorg nampak tikah . OMG ! tasangka jumpa dea . time tuu dea dengan mak dea . haha . then mak dea nak belnja ktorg tapi ktorg tak maw . erkk tapa la mak cik  ta payah la belanja ktorg . ktorg dah la ramai . nanti bankrup jugak mak cik . hehe . still malu malu kucen . wahaha . btw , syiokkk kua dengan ampa suma . kiranya macam lepas tension ahh sbb esok result kua . HAH =="