Wednesday, April 13, 2011

, erghhhh kenapa ta dapat !


heyy salam stu malaysia ! 

heeeeeee ! semalam on FB then tengok dekat wall buda mana tah yang PLKN da bole check dah untuk siri 2 . 
ngeeeee . rasa nebes pun ada wokk . then aku try la na cek , tetiba error . nahaiiii time tu tengah ramai kot dok 
cek tu yang ta bole tuu . weee'


then tengah tengah pagi buta aku try la cek balek , kot kot bola da ka . huh tarikkk nafas legaaa akhirnya bole jugak . cek cek tengok nahaii aku ta dapat siri 2 . grrrrrrr ! kecewa nak mampuih . awad la aku ta dapat siri 2 , tidak bole la aku hilangkan rasa kebusanan aku nii . sobsob . ingatkan ada ahh nama tengok tengok tadak . erghhhh kenapa aku ta dapat ? grrrr . shit gila . haishhhh aku baru ja berangan kalu aku dapat p , ta payah la aku nak p cari keja kan ? ngeee


so terpaksala aku kena cari keja jugak . ngehh takan nak dok ruma doplohpat jam en . kalu dok ruma lagy la busan . sekurang-kurangnya dapat ahh gak duit poket . siryes kalu aku dapat gaji yang pertama aku akan belanja keluarga aku . pomise ! harap maklum