Friday, April 22, 2011

PART 3 : perbezaan dulu dan sekarang !





salam and hellooo peeps , 


hey dua orang budak cinonet yang aku cerita tu dah selesai . so sekarang ni aku nak buad pasal aku pulak . tuan punya belog pun nak jugak ==" hehe *gedik minimum . sapa tak mau baca sudah ...... kesah pa ? haha .



============================



*before





*after 



okay perbezaan aku dulu . haha . okay dulu siryes aku hitam . tapi takla hitam sangat macam keling tu . pada pada ah weh . haha . siryes weh tak tipu , kalu ta caya tanya kawan aku time standard 6 . btoi kan weh ? hee :( so sekarang ni suda kekurangan hitam hitam tuu . terima kasih to " krim safi " and  " bedak shurah " . jasa anda dikenang selalu . weee' . macam nak promote ja aku ni . bhahaha . 


then dulu p mana mana pakai tudung besa besa ja . sekarang ni dah pandai bergaya . wahahah . dah pandai pakai shawl yang belit belit tuu. macam macam staii ahh . hehe . and dah pandai ikut trend terkini . gila weh . itu satu kemajuan yang amad ketara and berbaloi baloi . haha . bak kata " celcom " . dulu asal jenjalan jauh ja pakai selipar ja . sekarang ni dah pandai pakai heel . sama tinggi dengan mama aku jaa. hahaha . almaklumlah dah peningkatan umur . ngeee' ok ok kalu aku tulis panjang panjang nanti aku merapu ja lebeh . heee =,= papai *megi saia sudah kembang