Monday, April 4, 2011

tadak title



yuhuuuuu . 


semalam tengok ABPBH . lawa lawa + emsem ensem aihh depa . baju suma lawa lawa . jeles wohhh . muahhahaa . lepas abeh tu tengok ahh Dato Siti nyanyi . teringat la pulak kenangan 'GK' taun lepas . waaa rinduuu . tengok aku punya rindu dekat ampa sampai aku termimpi mimpi . wahahah . dasyat dakkk ? weeeee' siryes teringat kenangan kita menari dulu . memang ta bole blah gila . tapi kan , very very lawak la . ktorg ta kira lembut ka keras ka tangan tu ktorg men bedal ja . kau hado ? wahahaah . siryes bila tengok video tu balek  aku gelak sampai guling guling . mama aku pun heran . kekadang senyum macam kerang busuk nuh . kesian gila kat aku . tersengeh sana tersengeh sini . tambah tambah bila sampai dekat part fatin . lagi la gelak sekuat hati . muahahaha . rindu gila dekat ampa . tiap tiap petang berlatih menari . tapi bukan siryes pun . main main ja kan . tapi syiokk gila wehh . ngeeee .