Tuesday, May 10, 2011

melangkah kedunia form6



okayy hari nie aku nak update entry semalam . so disebabkan semalam aku malas nak update so aku update hari nie . okayy semalam seperti biasa mangkit awai la sebab nak daftar untuk form 6 . gbai nak p skula tuu . siryes tataw nak kata apa dah . kiranya memang tasuka la skula tuhh . aku memang blur gila p skula tu . dah la nak kena p daftar macam budak form 1 pulak dah . hellloooooo ? OMG so semalam aku first time aku srika baju skula untuk tahun nie . haha . malaih gila nak srika baju tiap tiap hari . fuhh semalam mmg penat gila srika sampai berpeluh peluh badan . rasa macam nak p berendam badan dalam kolam jaa . tapi masa tidak mengizinkan , yela dah tengah malam kan . huhu :( 


so pukui 7 lebeh ktorg berkumpui dekat ruma ziera . macam besa tu la port ktorg . hehe . okay act pendaftaran pukui 9 tapi ktorg p awai sebab cikgu skula lama ktorg nak jumpa sat . act , janji pukui tujuh lebeh tapi budak taman nilam tu mai pukui 8 lebeh . OMG kena tunggu depa sampai sejam lebeh . suma buad bengang gila . so depa da mai ktorg otw p skula . aicehh kiranya macam cikgu nak bagi semangat la kat ktorg . wahaha . so disebabkan depa lambat , ktorg p daftar tadi pun lamabat ahh . naseb baek cikgu ta mara .


then cikgu bagy ktorg rehat bopa puluh minit tataw , tapi kan ktorg ta rehat dekat kantin tuu . ktorg buad pala p rehat dekat kedai zack . tengok first dayy pun dah buad pangai . haha . oke hahat dakkk ? act aku , fatin , aimi , ct takmaw rehat dekat luaq ktorg nak rehat ja kat kantin tuu tapi disebabkan ada org ketiga [syaitonn] ktorg punkuaq ahh dengan selamba badaknya . i'm sori cikgu ==" dah la makan kt luaq , pastu en mknan yg ktorg order dah lamabat . erghhhh , so disebabkan tu ktorg tak p dah . hehe . sori sangat sangat . menyesal gila ikut depa . ngeee' . act , ktorg bukan jahat naa , ktorg baek ja . haha .

p/s : tapikan hari nie aku rasa sonok sebab dapat pakai baju skula . hehe . rindu gyla . so dunia selekeh kembali menghantui diri aku . wahahah . papai =,=