Sunday, May 15, 2011

teacher's day


salam and hello peeps ,

yeahhhh esokkan hari guru . so tanpa membuang masa aku nak ucakkan HAPPY TEACHER'S DAY to semua cikgu diseluruh dunia terutama dekat cikgu yang telah mengajar aku . teheee . miss cigu a lot . muahh muahh ;) yang aku sayang sangat sangat ex cigu ktorg time f5 . OMG ! depa memang the best lah . hehe . sweet memories , takan lupa punya . hehe . dan tidak lupa aku nak ucapkan teacher's day to skula baru aku . haha . walaupun aku tak kenai cigu skula tuu . sebagai seorang pelajar aku ucap jela . tehee .


so , disebabkan ktorg ta kenai cigu kat skula tu , ktorg tak maw mai esok . wahahah . jahat dak ktorg ? sori sesangat . kepada budak kelas aku , esok pakat ramai ramai ta payah p skula esok . dah alang alang separuh drpd kelas tak maw p skula baek semua terus tak payah p . wahahaha . tengok aku buad jahat lagi ? haha . kalu kena marah dengan cigu biaq semua skli kena marah . baru fair btoi dak . wahahah [gelak setan] . okay esok set na tak payah p skula . hehe . kita qada' balek tiduq kita . dah la esok cuti , lusa pulak cuti perghh mmg terbaek . cuti nie buad taik mata ahh kat ruma . haha .
k babai =="