Thursday, June 2, 2011

2 june

assalamualaikum :)


ni hau ma ?? haaaa tengok tajuk dekat atas tuh . dah 2 june dah kan . gud bye may welcome june .  OMG rasa sat gila . macam ta caya jaa kan ? pejam celek pejam celek dah masuk bulan 6 . so tinggal lagi 2 bulan nak puasa kan ? tehee -,- lepas puasa raya tu yang syiokk nuh . mama kata taun neh nak buad tema kaler purple . ohh oke , aku ta kesah sangat tapi jangan kaler kuning dah ahh . haishh posa dak lgy dah kalut nak raya . adooittttttt


haa teringat la pulak zaman kecik kecik dulu tome raya . perghhh syiok nak mampuih . yela time tuh aku kecik lagy so mana taw apa apa . hehe . time raya ja semangat nak balek kampung sebab nak men dengan sepupu . syiokk wohh jadi budak budak . first day raya pakat dengan sepupu jalan ramai ramai p kutip duit raya . ta silap aku dulu aku penah lawan dengan sepupu aku " sapa dapat duit banyak dea hebat " ehemehem komfem lah aku menang en . wahahaha . mana taknya dari pagy sampai ke petang p kutip duit . bila perut dah full mulala cakap " pakcik kami tak maw makan dah kenyang , kami nak duit raya jaa " tapi ada sesetengah pak cik mak cik tu suruh " makan dulu kalu nak duit raya " ktorg p la terhegeh hegeh amek kuih tu . haha


dulu dulu hidup happy jaa . tehee :) eh eh awad malam neh aku story pasal raya neh padahal lambat lagy nak raya . haishh eksaited terlebeh aih aku neh . ngehngehngeh