Friday, June 10, 2011

dilamun bosan


salam and hello peeps . 

hari neh macam besa la mangkit awai p ruma ziera buad NIE . erghhh agak mencabar ahh buad benda tuh . yela ktorg buad benda tuh first time kot . yang budak lain dah penah buad benda tu . so ktorg saja sukasuki nak try masuk . heee' nak skula dah baru kelam kabut nak buad . tulah padahnya buad last minit [tengah bletiaq diri sendiri] . tadi punya la perah idea nak buad macam neh . erghhh agak tension ahh buad benda tu . so tadi pukui 7 lebeh baru balek ruma . penat nak mampuih ahh . 

so bila balek ruma tataw nak buad apa dah . suma dah beres so bermulalah sesi snap sendiri . muahaha . dah tataw nak buad pa so aku men snap jela sorang orang dalam bilek aku . hahah . kau hado ? muahahah =P



beginilah jadinya



bila aku bosan 



bila malam aku pelok kaw ketat ketat



tabikk springggggg =,=


haha toksah kata pa bila tengok muka aku yanghuduh tu '
k papai =="