Thursday, June 16, 2011

hari demi hari


assalamualaikum readers , 

hey hey ! hari neh terasa boring yang amad laaa . tataw nak buad apa dah . dok ruma qhej tidoq jaa dats y makin -______- haha . so takpa hg tidoq puas puas tidoq la sebab lepas neh hg ta bole nak tidoq selalu . OMG tinggal bopa minggu ja aku duduk kat sini . lepas tu kena berhijrah p perak . macam mimpi ja aku neh . seyes ta penah bayangkan nak jauh dari family . so duduk kat sana kena pandai berdikari . semua benda kena buad sendiri . ta dapat bayangkan T_T so maknanya jarang la aku nak update blog . it's sokay kalu  aku free aku try semampu yang bole nak update . muahaha . tupun klu free laa . haha . 

act , aku takut minggu orientasi . komfem kena buli punya dengan senior . bakal seniorku janganla buli juniormu ini , dea tidak tahu apa apa . wahahah [ayat skema] ktorg baek ja so please jangan buli nah . heeee' . dengaq kata time orientasi agak -_____- ohh tidak komfem kena tidoq lambat then mangkit awai . so mandi sehari ja . betapa busuknya badan aku nanti . lagy sekali ta dapat bayangkan . pasni ta bole dating dengan mereka tersayang + ta bole men bowling sama sama . iwillmissudear . k papai