Sunday, June 5, 2011

seharian di ruma eyang -,-


assalamualaikum bloggie

okayyy untuk hari ini aktiviti aku full gila nak mampuih . tadak masa rehat langsung . wahahah [oke yang tu aku mohong ja] . act pagy tadi kena mangkit awai pukui 9 sebab kena p ruma ziera buad NIE . haha . itu satu kewajiban . teheee . dan macam biasa janji melayu aku p ruma dea pukui 9 lebeh . muahaha . ampun buu ! haha padahal dea pun baru mangkit tidoq . apa derrrr !!!!! kalu aku ta tepon dulu sebelum mai  tak mangkit la hg weh . kalu tak jenuh aku memekik panggil hg dekat luaq taw dak . wahaha . siyes yang mana budak budak yang maseh tidoq tuh komfem bangun punya sebab dengar sora aku yang merdu neh . -,- 


so melangkah ja kaki kanan aku tu masuk ruma dea aku tengok ada perubahan laaaaa . haha . new hair kottt ? weeeee' then tikah pun sampai , dea pun terkejut jugak . tikah cakap " wahhhhhhh hensemnya hg mcm ****** " hahahaa . maw tergelak aku dibuadnya . then tikah cakap lagy " weh jum tangkap gambaq nak dak " nampak sangat si tikah yu ******** . hehe .  tapi aku ta rasa pa pun sebab aku masih dijalan yang benar . muahaha [ayat kauu]

pastuu text ain suruh mai la , tengok tengok dea pun tak mangkit lagy . grhhhhhhhh . so maknanya aku menang ahh sebab aku mangkit awai . dushhhhh [sekali aku tumbuk telinga aku] teeetttttttttttttt . suma ada dah baru la ktorg mulakan operasi ktorg untuk mencari isi dan berimaginasi nak buad macam mana . haishhh fikir pasal tu pun lama jugak ahhh . padahal baru cover ktorg siap . dalam dak lagy . tengok punya bagus la ktorg . teheee . jangan ikut jejak langkah ktorg nah . ta baik taw . -_______- dok bincang punyai pasai perut pun dah nyanyi lagu dondang saia . apa lagi suma cacing kerawet aku pula menari  ahh ikut step aku time menari hari guru taun lepas . haha . cacing tu ingat lagy step aku , kalu aku tobat aku dah lupa . tuuu tengok aku dah merapu . agagagaga >,< so dengan baik hatinya ziera kata : 

" weh ampa nak pizza dak , aku nak belanja neh " 

" haaa betul ka macam ta caya ja neh macam mimpi la pulak  " 

" betul la kalu tanak takpa sep duit aku " 

" okay okayy ktorg nak . hehe ." 

time dok call tuhhhh .......

"selamat datang ke bla bla bla ....... ingin memilih bahasa melayu sila tekan ! "

so ain la call sebab dea kan banyak kedit . hehe . then budak mana tah tanya [ nahh budak terus ] 

" aaaaahhhhhhh hari ni ktorg ada buad promosi , kalu cik beli 2 hat regular harga dea RM 28 tambah caj perkhidmatan RM 31.70 . amoihhhh tujuh kupang pon berkira aihhh "

" sila tunggu 30 minit yee " 

" dengan berharap suruh cepat antaq sebab cacing dah mula mogok !" <-----kata dalam hati 


bila sampai ja whatthefrog ahhhh ! hahaaha . macam nak complain jaa . akai nak dapat free la tu . hehe . kalu bole ktorg suma nak free ja . haha . toksah tanya pasaipa . grhhhhh . sembang punya sembang , belek pa suma pizza tuh sekali ktorg ngap masuk dalam perut . haha . yang cacing tu plak dok kata  " toce toce " syiok la cacing tu , hari ni dapat makan pizza . haha . btw , tengs nah dear sebab belanja . 

pastu si DATIN ZIE  belanja ais krim pulak . ohhhhh my feveret dear . sila ambil perhatian " sapa nak ngorat aku sila bagi aku ais krim " haha . haram maklum . teheee . tengs nahh . so hari nie aku kenyang gila . bila tengah malam baru la nak selonkaq dapuq cri nasik . ngehngehngeh . sehari dowh aku dok ruma ziera . adek dea pun ta larat nak tengok muka ktorg . sori la nahhh esok pun hg kena tengok muka ktorg lagy . hehe . petang pulak dalam pukui 6 lebeh syifaa mai amek aku p cs pulak sebab dea nak renew sim card dea . tapi malang sekali tidak berjaya . pukui 7 lebeh baru aku sampai ruma dengan menghembuskan nafas lega . fuhhhhhh selesai untuk hari ini . dan esok sedang menanti . haha . sekarang punya la gagahkan diri untuk mengonline . tetttttttt

~TAMAT~