Wednesday, June 29, 2011

sweet moment


hye assalamulaikum readers , 

hari neh merupakan hari yang paling gembira . haha . syiokkk bebeh sebabdapat berkumpui ramai ramai lagy . auwww ! bukan selalu weh dapat jumpa macam neh . kiranya hari neh macam reunion laa . hahaha . nanti kita buad reunion lagy nak dak tapi dekat genting ahh . weheee' sampai terlompat lompat aku punya seronok hari nehh . yela nanti tak jumpa depa dah . suma pakat bawak diri masing masing :( ohh sedeh gilaaa . 

yang join tadi pun agak ramai gila . ahli ahli tersebut ialah lya , mazy , ziera , tikah , ct , fatin , mah , aimi , syifa , husna , mira , zuhaira , owen , min , hafiz and man . tudiaaa ramai gilaa kannnn :) hahahahah . so tadi pukui 3 lebeh tkah , ziera , mazy mai amek aku kat ruma . dah la time tu hujan pastu nek moto plak . apa lagy main hujan la sat kan . time tu aku tak pakai tudung lagy tapi dah lampat aku sarung ja atas pala aku . haha . 

" weh sapa nak bawak moto neh ?"

"ermm hg la weh bawak"

"oke takpa2 aku kan pakai skirt so aku bawak la noh" 

time tuh apa lagy terus pecut la sebab hujan makin lebat ..haha 

" weh tkah hg pegang tudung aku taw sbb aku tak bubuh pin lagy neh tak pasal pasal terbang satg kot"

" oke2 aku pegang "

" weh brek hg tak makan ka neh " 

" dakkk pun " 

haha . naseb baik la ada brek tangan . bole la brek jugak kan . seyes punya laju aku bawak tadi . haha . tudung pun mcm nak terbang ja . dok tengah bawak moto aku dok terjerit jerit sruh pegang tudung . haram gabai gila tadi supa macam aku tak pakai dah tudung . orang pakat tengok . cek malu T_T sampai ruma ziera trus besiap ahhh dengan baju basah laaa . naseb baik tak basah kuyup . heeee' then fatin , zu , and aimi mai amek korang then p semeling berkumpui dekat sana and snap sekali . 


gila weh dok dalam tu keja snap jaaa . lepas tu gelak gelak . hingaq gila okayy . genk ktorg laaa yg paling ramai dalam tuu . ceyyyyy ==? pastu min sampai then owen ngn hafiz plak . pastu ktorg snap lagy . haha . pastu sebuah keta tadi p bank sat sbb miera nak amek duit . pastu sampai sampai suma pkat berpecah . adoitttt . pening gak ahhh . plan suma tukaq nak makan dekat restoran mana . last last p dekat taman ria , aku tataw restoran tu nama pa . makanan kat situ oke laaaa bole tahan jugak  . weee . harga pun berpatutan jugak laaaa . 

pukui 8 lebeh baru la ktorg balek . memang lewad gilaaa ahhh . time nak balek tu rasa sedeh jaaaa . huhu :( peluk suma siap ahhh . sedeh gilaa naseb baik ta kuaq ayaq mata just tahan jaaa . erkkk bila la kita bole jumpa ramai ramai lagy  kan . lepas neh suma pakay bizi laa . weeee' okay sapa nak tengok pic ktorg sila tengok dekat >SINI<
k babai ==,