Thursday, June 2, 2011

UTI


assalamualaikum and hello peeps , 

oyeahhhhh hari ni aku terlebeh rajen sebab buad banyak entry . so kalu nak kira pun ta cukup jari tangan + kaki . wahahah . okayy yang tu aku mohong jaaa . toksah percaya bulat bulat sangat . wehee ' okayy yang aku nak cerita nie entry dulu punya . baru hari ni aku dapat nak update . ila kesian dekat aku T_T . okayy so sekarang nie aku study f6 dekat UNIVERSITY  TUNKU ISMAIL . apa korang tataw dekat mana ? ala korang search ja dekat google komfem ada punya . haha [ gelak setan ] U nie pun baru ditubuhkan ja . wahaha . syiok gila study dekat situ , dah la baru bina ja . ta caya try la study dekat U tuh , komfem korang bahagia gila duduk dekat situ . agagagaga .


first first daftar tu pun ktorg dah tergamam dah dengan keindahan U tuh . =,= haha . bila time rehat ja ktorg tanak makan dekat kantin . coihh punya belagak ktorg p makan kat luaq . tu baru first day , hari seterusnya ta buad dah . haha . sebab kena perli dengan lecture aka cigu . wahaha . gila jahat dak ktorg ? haha . siyes menyesal gila ikut depa . i'm sori cigu . korg ta buad dah naa . haha . ktorg pomise ! tehee . so time hari guru , ktorg pakat tak maw mai skula . alasan ktorg ta kenai cigu . haha . padahal mak long aku mengajaq dekat U tu aka skula . ==" 


so dah bopa minggu dah sesi pembelajaran dimulakan . so far so good la . haha . walaupun ktorg ta bopa kenai dengan budak yang stay kat skula tu dari dulu tapi okay la . mula mula okay ja ktorg pun baik baik ja . haha . [ baik la sgt ] nnt dah lama dah pangai ktorg dulu time f5  buad balek kot . haha . suka nyanyi dalam kelas la , buad hingaq la , macam macam ahh pangai ktorg . wehee , tapi bukan apa ktorg saja nak hilangkan stress . yela takan nak serius doploh empat jam kn . ngeee' 
okayyy gambaq aku upload len hari . tunggu part ke 2 nah . haha . 
k babai