Wednesday, November 30, 2011

temanteman


assalamualaikum readers ,

yeahh akhirnya aku muncul jgak en update blog neh . yeahh i know ramai yang dok tanya aku bila nak update blog . ngehngehngeh [bajet macam blog aku pemes] wahahaha . *gelak sambil gulingguling. okay semalam dapat hangout dengan pak cik busuk . sumpah rindu dea . lama kot tak jumpa . tengs for gelang .  haha . imissusomuch . wahaha . oke stop mood gatai =,=

so today dapat kuaq dengan genkentot . OMG ! sumpah aku rindu ampa . akhirnya kita dapat kuaq jugak walaupun ta ramai . yang len suma pakat busy jo so yang join ziera , miera , husna and last skli mesti la aku kan . heeee . act , rancang nak kua semalam tapi disebabkan kebizian aku neh so ktrg tunda dulu . so tadi saja gatai kaki p start moto p ruma ziera alasan nak p gosip sat dengan dea . sampai ja ruma dea wahhh melompat lompat ktrg sebab lama ta jumpa . *oke aku tipu ja ta sampai pun melompat lompat saja gimik lebeh . igadkan hati nak bawak teloq sebab nak p baling kat dea . tapi ta kesampaian pulak . HAHAHA ! tapa aku simpan dulu niat aku tu , len kali jaa . dok sembang sat husna pulak col tanya jady dak p cs rini , dengan selamba badak cakap no hal kalu ada moto . weeeee . akai nak berjalan ja aku neh sebab tamaw dok ruma . bosan tahap gila kot . situasi ni berulang lagy macam lepas SPM . dok ruma goyang kaki bela lemak . memang bagus pun en , bek untuk kesihatan pun ada . grrrrrr ! 

so bincang punya bincang ktrg gerak p ruma husna nak komfemkan jady ka dak . dengan helmet ta pakai , lesen ta bawak . nanti kalu tersempak dengan pak cik polis qenyeh ja . perghh memang terbek . da lama jugak aku ta p merempit dua org dengan ziera . teringat pula kisah dulu nek moto sampai 3 orang . haha . yang jady mangsa aku la kena duduk tengoh . sumpah malu . suma pakat tengok besa la en ktrg muka pemes tu yang depa pakat nak tengok . *bajet hotsentapp ! bincang punya bincang , col la msg la akhirnya dengan jayanya jady jugak p cs . balik ruma kalot siap . takut depa tingai . yela dok depan cermin sejam mana taknya . besa la anak dara . da besiap p ruma ziera , pastu husna mai pastu baru gerak p ruma miera . 


dengan jayanya aku sampai ruma ziera tanpa halangan



sementara nak tunggu cik na snap dulu !


smpai ruma miera aku suruh dea bawak pulak moto sebab aku ta berani nak bawak p pekan . haha . keta banyak . JEM KOT ! sampai ja terus tala dekat wayang nak beli tiket nak tengok cita aku bukan tomboy . perghh aku baru nak tengok cita tu padahal da kua lama dah . ish ketinggalan btoi la aku neh ==" haha . wayang pukui 5.30 . so ada msa hajat nak men bowling tapi apakan daya . full gila kottt . sedeh kot sebab da lama ta men . rindu nak men masuk parit aka longkang . bila bola masuk parit ja buad muka tebai dengan harapan tadak orang tengok . haha . malu siott ! budok pro men memang macam tuu . kau hado ? 

dah bowling penuh takan nak canggak situkan . so depa ajak p karok pulak . memang syiok pun depa ajak korok time aku sakit tekak . memang bez gilagila depa bagy aku sakit tekak lagy en . aku sukaaaa :) dah la sampai 12 lagu . haaa nak karok sangat en karok la sampai 12 lagu .amek kaw ! yang tukang pilih lagu si mira la . memang jiwang la dea pilih . yang tatahan p pilih lagu nasyid . okeh insaf sat dalam tuuu hayati betoibetoi . pastu pilih lagu nirmala plak . perghhhh teringad zaman form5 kena menari untuk subjek sivik dengan hari guru . sumpah lawak siap dengan tarian depa buad . wahhhh rindu gilagila saat tuu . orang lalu pakat dok tengok . hahaha . buad tebai muka =,=




tgok tgh karok pun dan lagy study . haha . tabikk springgggg 
*erkk padahal dok plih lagu 



cik na, lya , ziera






cik na tengah promote . haha


da cukup time p wayang plak padahal tinggai satu lagu lagy ta abeh . biaq lagu tuu ja . biaq setan dalam tuu nak melalak plak . sebelum masuk p beli pop corn + ayaq pastu snap gambaq . perkara yang paling penting snap gambaq laaa . 



oke muka aku tadak :(






pastu dengan langkah kaki kanan ktrg masuk . tuu ayat . hahaha . cita ta start lagy si miera tu dah gelak . ktrg pun tataw motif dea gelak pasai pa . bila dea gelak ktrg pun apa lagy gelak malumalu la sambil buad muka tebai lagy . erghh dalam tu memang dengaq sora dea ja dok gelak . haha . baru funny kan . act , so far so good . syiok jugak cita tu , geli pun ada jgak . tapi ktrg ta tgk abeh pun cita tu sebab da pukui 7 lebeh . ngeee . tataw ending dea macam mana . -.- so 7.30 baru sampai ruma . perghh terbaek tingkatkan usaha anda lagy . sekian 

k bai