Saturday, December 31, 2011

HNY 2012


assalamualaikum readers . 

happy new year 2012 , babai 2011 . tula yang dok hangat kat fb sekarang . hahah . kenangan 2011 paling sweet bagi aku . seyes ta tipu . macam macam rintangan aku lalui taun 2011 . yang paling best kenangan genk kentot , kpmsi and last kali dengan pakcik busuk . sweet moment . 

so kali ni aku nak update cita semalam punya . ehemehem akhirnya dapat gak kuaq dengan genk kentot tapi ta suma pun yang join . yang join pun fatin , mazy , cik kiah , miera . so tujuan ktrg macam besa main bowling ja taw . haha . ahaa aku memang suka main bowling walaupun keja masuk longkang ja . okayy toksah dok gelak kat aku ! so tady ktrg gerak pukui 4 main bowling dekat park avenue . kalu nak p cs memang ta dapat main la jawabnya . tobat penuh punya , kan ary minggu . =,= 

sumpah syok gegila . lama ta buad hingaq kat depa . yang selalu kena paku teah ahh . ktrg keja dok pekena dea ja . besa la lamakan ta jumpa . lepas ni payah nak jumpa dahh . cuti pun dah ta sama dah . bila main bowling ja sumpah jeles dengan mazy . asyik asyik dea menang jaa . adoitt bagy la kat org len sama menang . wahaha . tapi ..... saia bangga sebab saia dapat no 2 . hehehe .


untuk permulaan pixca harusla tempek muka tuan punya blog . hakhak
















 lepas main otw p beli tiket bus plak sbb membe aku nak balik kolej da . macam macam gelagat dok dalam keta tadyy . yang ta tahan lepas pegi makan dekat billion , kawan aku dok tunggu lampu hijau , pastu dea tengok moto tu jalan dea pun jalan jugak . tapikan time tu lampu merah lagy . memang dea buad gila terokk . haishh macam mana la bole dapat lesen . klu ***** tady macam mana ? ngeee . ta dapat bayangkan . wahahaha . btw sumpah besh gila kott .