Thursday, December 16, 2010

aku bebas daripada peperangan SPM ! i laikee




salam .


yuhuuuuu ..... tadi aku bangun pkui 6.30 pg . seryes cakap aku malaih gyla . da la nak kena p skula sbb ada exam . naseb baik la last day ! kalau tak cering pala hotak hg .



time nak sampai skula dah aku risaw sbb ta nampak org pown . aku punya perah pala hotak aku neh betui ka ari neh ari kames . takut gila klu silap . tak ke malu aku sorg2 ja pakai baju skula . 




then sampai2 nampak ada org lega ahh aku . betui ar ari neh 16/12 . huwahuwahuwa . sampai skula ja terus snap . bukan nak study pown . haha . 



nak dekat pkui lapan dah suma pakat tehegeh hegeh nak p dewan . temasuk la aku . kwn aku pulak lupa nak bawak ic . maklum la cuti panjang ann . 



seryes cakap paper 1 agak senang arr ! lagi 30 minit nak abes aku keluaq dah dewan . then snap lagi . haishh bila la aku nak study neh . 


lepak lepak dulu nan depa . yg budak laki dok panjat bumbung la . klu bumbung rendah depa berani ar . hehe . then pkui 10 lebeh masuk balek dewan wad paper 2 pulak 




arhhhhhh payah gyla . da la masa lama pulak tuh 2 jam 30 minit uhh . budak cina suma pakat kua awai . 45 minit ja depa buad . tataw la depa buad suma ka tingai ka . aku peduli hape . 




then aku ta tahan dah duduk dalam dewan . pungkok aku dah kebaih dah . so aku kua arr . kua kua dewan snap lagi . mmg gila snap ahh aku . then p kat depan uhh depa dok baling tepung . laki ka pompuan ka sama naik ja main gak kecuali aku . aku tak maen pown . aku sensitive ngn tepung uhh .





then hadi baling kat aku . ahhhh tension aku . macam aku nak maki ja hg . hg taw dak da la masuk kat mata . then hidung pulak uhh , then masuk dlm mulut . mmg aku geram gila kat hg . 





aku p tandas p cuci pa suma la ann . depa kata aku reyau . noppp aku ta reyau la . tepung tuh msuk dlm mata aku so mata aku merah la . mcm aku pakai eye liner kaler merah pulak . wahahaha
then jalan kaki ramai ramai p kedai cik nizua . hazirah blanja nasik ayam . wuaaa . tengs dear sbb blnja . <3 .
then p kedai mak norain p tgk shawl . bleh tahan ahh . 



sampai ja rumah terus tidoq . letih gila ahh . then kemas pa suma belek aku yg macam tonkang pecah dgn buku pa lagi . aku ta kira aku nak p juai suma buku uhh . hahaha . 





p/s yeahhhh selamat tingai buku , baju , beg pa suma . aku sudah bebas dari jajahan muuuu . hip hip hoorayyy !
      aku tasangka aku sudah besaqq ! hahaha . buibai