Wednesday, December 15, 2010

puas gila hati aku ! nah amek hg !

salam .


haaaaa , al kisah bermula apabila haku sedang nyenyak tido . ada seorg mahkluk alien telah masuk ke  bilik haku .
dan aku berkata " woiii hg buad apa masuk bilik aku pagi pagi buta neh , nak maen game ja  pagi pagi buta , dah2 hg p kluaq aku nak tidoq " 


ekceli aku tak suka klu ada alien masuk bilik aku . klu msuk aku hangin ar . tambah2 aku dok nyenyak tidoq . dea p masuk pulak . aku panas neh .


then aku bangun nak tutup pintu , then kunci truss . tadan nak tutup alien tuh p tolak pintu . lagi la aku panass . aku teruih tolak dea and tumbuk dea . then berlaku la pergaduhan depan bilik haku . baru puih haku . alien tu adalah adek aku . baru hg rasa .



p/s padan muka hg , tula watpa kacaw aku tidoq ! nah amek hgg !