Sunday, December 19, 2010

aku berada di dotdotdot

salam 



today aku bangun awai gila ahh . bangun mandi besiap pa suma ann teruih aku p dengar ceramah kat laguna nak amek lesen . 





siryes aku cakap ramai gyla ahh org . segan gila bak hg ! pakat usha ja masing masing . aku usha hg , hg usha aku . huahuahua . pakat pakat dok usha la . ngeee. 




tunggu punya la lama nak daftar . cam apa lagi . aku punyala gelabah dok besiap . sampai lips pown lupa nak pakai . sampai ja sana nak kena tunggu pulak . sejam gak ahh . tension eh . dah la org aku takenai . 





tunggu punya tunggu akhirnya masuk jugak . perghhh seb bek dalam bilik tuh taramai org . tak la segan aku . ada gak la kakak tuh teguq aku . so aku tak la gabai sgt en . 





then ktorang kena buat ujian buta warna dulu . seb bek la pas . tp nak jawabnya punya serabut pala . keliru doh . pening aku . 




time en adnan bagi ceramah ukeh la gak . besh ! lawak pown ada ! ngeee . then pkui duabelaihlebeh rehat ahh . cangak lagi aku sorg2 . hampeh btui la . busan ! busan ! nak p makan kat kantin . tudia macam ulat taik . tadak satu pown tempat kosong . padahal org dok ramai lagi dok beratok nak beli . 



dan akhirnya aku membanggakan diri aku dengan beraninya menampilkan diri untuk membeli ayaq ja . aku tak makan pown sbb aku tgk nasik and lauk tak menyentuh jiwa pown . hampeh ja ! 





lepas abeh ja aku p beli ayaq teruih aku meninggalkan tapak kantin and melilaw sorg2 lagi . ahh betapa busan aku utk hari ini . tak snggup aku menghadapinya lagi . peles la weh p la jauh dari hidup aku .huahuahua




da cukup time pulak masuk dlm bilik dgaq balek ceramah . ahh busan ! then pukui dua pulak rehat lagi p semayang pa suma la en . melilaw la lagi aku kat luaq tuh .



 masuk bilik penceramah laen pulak en . supian . dea neh lawak ada , siryes ada . suma pakat takut eh kat dea . aku dok depan dengan selamba dek . buat tataw ja . haish . alah , dea ta garang pown . 




cukup time pukui empat lebeh baru abeh . lega eh aku ! dok lama lama dlm tu beku gak aku . maw dok blurrr ja sepanjang masa ! ngeh3x . ukeuke , maw aut ! makan ! papai