Sunday, December 19, 2010

mari menari !

haaa neh la rancangan mari menari kat astro ria uhh . skrg tadak dah !







neih pengacara mari menari awal ashaari and lisa surihani





depa empat orang neh guru penasihat dan juga juri . depa la yg dok bagi marka tiap2 minggu uhh
    





nieh para penari .
MM Razif !





seryes aku cakap aku mmg suka tengok depa menari . bak kata shamsul ghou ghou "mantooppppp" . ngee . dari first episode sampai la akhir aku mmg tgk ahh depa menari . tak mis langsung ahh . pebret aku auww . time kemuncak tu depa battle dgn ariz , fahmi , zul . ala macam showdown tuh yg men battle2 uhh . then yg layak masuk razif ngn ariz ja . zul ngn fahmi tersingkir . yg layak uhh depa kena menari tarian latino . tergugat iman ehh . pandai gilo ah depa menari . waa tabek luuuu ! akhirnya mm razif bergelar juara . dah la dapat kondominium bukan kondom eh . tigaratuslimapuluhribu hinggit tuh . maw tak cangak . bebaloi ja apa yg depa buat . dah la mewah gilo gilo . jeles gak aku depa dapay . ahhh ta kira taun daen aku nak masuk pula . ngeeee . macam la aku pandai menari . huuuuuu