Tuesday, December 7, 2010

wats de probeliumm ?


hyeeee peeepsss !  



salam maal hijrah wat suma umat 1 malaysai auwww . today so bored gyla . tataw la nak buat hapa . aku harini mangkit lambat gyla . naseb bek mak aku ta membebel kat aku . mood dea baek la pulak harini . i likeeee <3 







tengahari tadi mmbe msg ajak study kat rumah dea . dea kata ramai pakat nak p umah dea . tapi ann aku takp pown . sowy beb aku nak kua . tidak harini aku nak p penang , tapi an ta jady pulak . sedeyh gylaaa . macam nak nanes jaaa . takpa takpa aku tahan ja . sampai mak aku ajak p kenuri pown aku tamau p . 









last2 ayah aku ajak p cs p shopink sana . maw sakan la aku . dan2 aku dah okeh daaa . haha . cam tataw ja aku tgh sedeyh . heeeee . gyla kowt ramai orang eh kat sana . gyla ada sale uhhh . baju la , kasut la macam2 ehh . hapa lahy aku hambej ja . ngeh3 .