Sunday, December 12, 2010

kenduri vip




haaaaaa salam yuollss ! how are youuuu ! lama aku tak update blog neh ann . yela skarang neh aku bizi dengan kenduri adek badik aku jaa . hahaha .













baru baru neh aku p la kenduri kat jitra . tok ndak aku buad kenduri . ekceli dea ta buad pown kat rumah . dea buad kat dewan je . almaklumlah orang VIP gitulah . ngeh3 . kalau buad kat rumah nanti rumah kotoq la . jenuhh nak mengemas pulak neh . heee .











sampai sampai je kat dewan tuh , salam pa suma adek badik ktorang truih ja p makan . hehe . lapaq gyla ahh . naseb bek nasik sedap . yummy ! yummy ! dok sat ja dua pasangan pengantin dah sampai . hapa lgy tengok arhh . chumel lotte depa . ngehh . 










then pas abeh makan suma p la tangkap gambaq ngn family suma . pokoknya ramai arhh . family mak long ada , paksu ada , mak ndak ada , njang pown ada gak . kazen ramai gyla . then p tengok kazen aku yang kecik2 p mandi kat swiming pool kat belakang uhh . orang ramai dok makan situ depan nak p mandi kat situ . pantang nampak swiming pool . haaa . suma pakat dok tengok . da la pakai cawat . haa






dalam tandas pown aku sempat lagy snap . tuu satu kewajipan bagi aku kalau p tandas .
ngehngehngeh*








taraaaaaaa !








and then p rumah pak ngah pulak . dah alang alang p singgah jela sat ann . dok sembang pa suma kat situ , lama gak arh dok situ . then p rumah mak long pulak . sampai2 ja teruih makan . then kak ina promote cokelat yang dea buad . mcm2 bentuk eh ada . sedap gyla lah . pkui 9 baru balek umah . haaaaa .papai . out <3