Thursday, January 6, 2011

bufday si buda kecik yg potpetpotpet

assalamualaikum !

hyep hyep . tudey 06.01.11 bufday si buda kecik . haha . ala nama dea NUR FAZLYN AINA . dah besaq da budak neh . dulu kecik ja . sekarang neh dea umuq tiga tahun kowt . ta silap la . haha . nak taw dak sapa si buda kecik neh . meh aku kasi  tunjuk kat hampa






*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



tadaaaaaaaaaaaa







taraaaaaaa . chumel dak buda neh . ngee . time neh aku kasi dea pakai tudung . besa la en nak nampak laen sket muka dea . ternyata WOWWW ! mmg chumel . ta nampak mcm buda kecik pown . haha . suci ja muka dea . noe jerawat !






dea neh kekadang sengal gak ahh . dulu time aku tengah buad keja skula selalu gak ahh kacau aku buad keja skula . huuu penat ahh nak nak layan kerenah buda neh . klu aku p mana mana ja mesti dea nak ikut punya . klu ta bawak satg dea gheyau ahh . mulala buad muka sebek . and then aku mulala kesian kat dea . haha . klu dea cakap potpetpotpet . mengalahkan aku . haha 





ahaaa chumel kan dea . haha . btw , hepy bufday yaww si buda kecik . dah besaq hg nohh ! haha . papi




by : loly