Wednesday, January 5, 2011

gambaq KAMI !

hollllaaaa ! ! !


weh weh hampa ingad dak lagi yg entri pasal kenduri kawen kak hadi . u remember dat ? yayay . ukeh sekarang aku da dapat da gambaq gambaq hari tuh . so aku continue .  ngeee ! lambat betui eh nak dapat . btw , takpa eh . terus menanti .



neh antaranya :






ahaa . dari kiri hadi , abang ipaq dea tp aku tataw nama dea and abang hadi yg sulung . yg pasti aku taaw nama dea jugak . hhaha . malaih nak tanya . seryes cakap muka hadi dengan abang sulung dea sama doe . sampai kawen aku ingad dea tuh hadi . haha . kelakar betui la hg . time neh pengantin lelaki baru sampai kowt . ransanya lah . tema dea pink putih . mmg suweeet lah . macam pasangan depa ahh !







pengantin lelaki sedang menunggu . haha . agak agak bila la nak sampai pengantin perempuan neh . penat dah eh . sampai berpeluh peluh dah eh . haha . haaa yg kanan sekali tuh la hakimi . ensem dak ? haha . yg tikah minat tuh . hahah . btw , dea ada dah kowt awek . hampa toksah dok gatai nohh ! sepak kang . haha . over pulak aku neh . ngee ! macam la aku awek dea . hahahahaaakkk .








hoooyehhhh ! ! ! akhirnya pengantin perempuan sampai jugak . haaa salam salam jgn ta salam . sososos suweet la hampa dua . chumel betui kak sara tuhh . semoga berkekalan sehingga ke anak cucu cicit yaww ! waaaaa








haa neh depa pasangan pengantin . kiut miut kan ? aku sukaa gila gambaq neh . tataw pasepa ! blurr . yg pengapit lelaki tuh . amoih amoih segaknya ! hg bila lagi weh . tasabaq nak makan nasik kenuri lagi weh . cepatlah weh . hahah . btw , dea dah ada awek . lagi cun melecun . haha .  yg pengapit perempuan tuhh aku tataw sapa  dea . harap maaf . kalau berminat bagi taw aku . haha . suka hati aku ja ann .











ahaaa . neh baru nampak jelas , dekat and besaq . hahaha . wahh chumel lotte ehh . geram ! tambah tambah kak sara . cun walawehh . pandai org sebelah dea pilih . haha . ngeee !









HA ! HA ! HA !  yg neh lagi chumel . dah la cantik . pakai krim apa ehh ? gebu plusplus . tengok pipi dea . waahhhh tembam . sukaaaa !








yg neh pulak zulhilman aka man . yg turut hadir perkahwinan kak hadi . org kata dea neh jambu . tataw la betui ka tak . org la kata bukam aku auww . buda neh hampa toksah la menaruh h harapan klu nak mengorat dea . dea dah ada awek pown . cun lagi hampa suma kowt . hahah .














neh la antara barisan barisan pelakon yg turut hadir dan telah diundang oleh mr . hadi . ktorang pown teringin jugak nak dok atas pelamin . kau ada ? tada kan . haha . org tertentu ja taw . yela tetamu VVIP kan hadi . yg neh la gegirl yg akan menghabiskan makanan . kami sangup ta makan dari pagi semata mata nak makan nasik kenuri auww . haha . vodo gilala ayat ~











neh la zuhaira aka anak mak . dea neh salah sorg drpd genk kami . seryes cakap dea neh payah la nak lepak dengan kami . anak mak la katakan . manja betui . haha . lawa tak dea ? klu berkenan inform kat aku . haha . macam aku agensi cari jodoh la pulak . haha .









neh pulak atikah . makwe mr hadi . lawa tak ? hahaha . bakal berlangsung perkahwinan dea . tp tataw bila depa kawen  sbb dea tadak sekarang neh dea p PLKN .  haha . *joke








neh la kami . dari belakang belah kiri syikin , syifa , aimi , siti . depan pulak atikah and loly . chumel dak kami .? haha .






yg tersesat lelaki tuh nama dea syahmi aka owen . dea la photographer kami . huahuahua . bila tahnya sign kontrak ngn dea . haha . sukasuki ja . dea neh aku tataw la samada ada awek ke tak ? maw info p la search fb dea . "dato owen" . ukeh .



btw , hidup maw enjoy yaww ! buibui . Daaaaaaaaaaaaa...................