Thursday, January 20, 2011

continue hat semalam =,=






salam 
haaaa uke ary neh aku sambung balek entry akuhat semalam .
woots , woots 

kan semalam aku da bagi taw yg sebelum aku jenjalan wif mai family , aku ada snap beberapa ghambaq .
nak tengok .

jenh jeng jeng







ini lah hasilnya . yaa , i know i ta lawa macam hampa hampa kan . 
so ada aku kesah ? haaaa . suka hati aku la . neh belog aku . klu tasuka p blah naaaa .
wahaha . *ayat kejam bebenau . bweak ! pada saat itu aku tgh tunggu mama aku besiap . 
lambat bebenau aihh dea besiap . maklumla perempuan kan . mohong la klu ampa ampa yg perempuan neh besiap awai . saheh besiap lambat . btui dak ? mybe sesetengah org kowt . haha . mana aku nak taw hal depa . ghambaq neh juz sukasuki ja . busan sgt so amek ghambaq la . lagy pown da lama da aku ta amek ghambaq2 neh . ampa jgn jeles . huahaha . yaa klu aku amek ghambaq mesti wajib ada ghambaq peace tuh .
mmg wajib sejak azali lagi . aku tataw pasepa . no koment yaww !







ukeh neh ghambaq kedua . aku taw aku ta lawa . 
sooo seperti biasa no koment ! HAHA  .
mcm artis ada kontroversi pulak . NO KOMENT !




ukeh dua ghambaq neh ja la aku upload . 
sebenarnya ada lagy . klu aku upload bnyak2 . nanti org meluad pulak tgk ghambaq aku memanjang ja . 
hahaha . 
babai :)