Thursday, January 20, 2011

si amani yg chumel lotte .



salam . 
hyep hyep . 
kita berjumpa lagy noh . 
ngeee~
ary neh aku rajen terlebeh so aku buad dua entry ary neh . 
jgn jeles naa . 



ukeh hari neh aku nak cerita pasai si amani . 
yaaaa buda kecik yang chumel lotte . 
ya ka chumel . ? 
hurm tamaw cakap bnyak juz see yaww . 
ukee .






haa ni la amani . nama penuh NUR SYIFAA AMANI . 
chumel kan . haa tula aku dak kata . ampa tamaw caya . kan da terbukti .
HAHA .
dea baru ja lapan-bulan . 
haaaa tgk tuh bibir dea merah kan . uke bibir dea tuh original uke .
no lipstik ! natural punya . 

nak tengok lgy ? 

*
*
*
*
*
*
*





alololo . chumelnya . uke ni tyme dea pakai shawl . saja sukasuki aku kasi dea pakai .
nice kan . 
ampa tosah la duk usha usha tgk baju dea yg seksi uhh  lama lama uke .
auwwww ! 





amani + aina = chumel lotte . 
rite ? 

uke takat neh naa . tada idea da . 
haha . 
see uuu next entry .
buibui :)