Tuesday, January 18, 2011

mengajar BFF membuat dotdotdot

salam  yuolls . 


hey hey . tadi BFF aku send msg tanya macam mana nak buat title belog . sososo aku ajar la . tadak hal punya la nak ajaq ajaq org neh . heeee . aku macam cikgu tadika la pulak . yaaa dari sejak azali lagy aku suka mengajar org . huahahahah . 






hari tuh pown dea dah buad dah belog then dea p delete pulak dah . haiyaa apa pasal luu pegy delete maa . adoitt . tady duk la sok seh sok seh cakap dengan dea . cara cara membuat itu la ini la . huahaha . 






ekceli aku mana la nak reti sgt benda alah neh . aku just taw la ceket ceket . buda baru belajar katakan . ngee ! tudiaa aku merepek dah neh . gud luck ya BFF . 






and then tadi si mazy aka lalang msg . dea ajaq p ruma dea makan laksa . mak dea buad la . klu dea jgn harap la nak  buad . haha . tobat ehh . setakat tolong2 mak dea buad gheja aku percaya yaww ! hurm esk aku tasure lagi p ke dak na . 






seryes cakap mak dea selalu buad laksa . sedap beb hingga menjilat ke tangan . haha . mak dea mmg pandai ahh buad laksa neh . kan mazy kan ? heeee :) 






                     
                    
                             p/s : nak p ke tak ? nak p ka tak ? hurmmm =.="


                               ...................................