Wednesday, January 19, 2011

orang yg suka bangga diri . wtf ! ingad bagus kott







salam readers . 


yaa tudey aku nak cita pasal ada la sorang buadak tuh yang bangga gila ahh . pirahhhh !!! ada aku kesah ka weh . huahuahua . 






seyes cakap aku paling benci org yg suka membanggakan diri depa . org len pown ada gak weh , depa ta bangga pown . LOL ! 






ukeh macam neh smlm cita dea . semalam aku dgn BFF aku duk la berchit chat kat fb an then duk la saja men2 nak kua sana la sini la . haha . then ada la sorg mamat yg pasan ensem tuh join gak . ta malu btui . huahaha . da la ta bagi salam . *ayat kejam neh* . 










then ada la dea tulis "weh takan la nak p mana2 pown suruh ayah anta lagi kowt" . haram btui hg neh . hg ingad hg ada lesen hg baguih sangat la weh . tuh baru ada lesen moto dah belagak nak mampus . org len pown ada gak lesen , tak la belagak macam hg weh . babi sungguh . wahaha . haaa neh aku mula nak mencarut la neh . LOL !!






then dea tulis lagi "ktorg p penang dah dgn kawan2 ampa bila lagy nak p penang ngn kawan2 . yg paling jauh pown p karnival" .   haram btui tu bermaksud ampa kata kat ktorg tadak lesen lagi la nak p jalan2 jauh . hasap btui hg . belah la woii . haha . aku peduli hape weh . suka hati hg la weh . haha . tasuka org yg riak . 






p/s : jgn duk riak sgt weh nnti kena diri sendiri baru taw weh . haha . naseb hg la weh . ukeh buibui :)