Wednesday, February 23, 2011

i love harian metro :)



heey heeyy korang ! 


today sooo syiokk auww ! =,= . ahaaa pagi tadi mangkit awai sbb na p tengok mazy , fatin , ziera dekat PBE . wahaha . tada keja , kena bagi ada keja jugak . motif aku kuaq tadi sbb aku tamaw duk ruma sbb ari ni taman ktorg tadak karent . waaaa kiranya aku lari dari ruma ahh tadi . ngeee . tadak karent dari pukui 9 lebeh kot . ntahla time tuu aku tadak kat ruma . pukui 5 kot baru ada karent . uke hat tu tapa . then pukui 9 pagi tadi syifa mai amek aku kat ruma . hee :) then ktorg p la ziarah depa dekat PBE . perghh ramai kott . segan pun ada . wahaha . duk kat sana lama uhh 2 jam lebeh kot nak kena tunggu giliran . haha . padan muka ampa . jenuh nak kena tunggu . 



lepaih abeh tengok depa bawa moto p melepak kat ruma fatin . mcm besa gosip sat dulu . dok sat fathimah datang dgn mariam sepupu dea . wahh betambah ramai ahh . syiokk . rindu kat hg mah . lama ta dengaq cita pasai hg . jgn lupa naa belanja pizza . weee~ . then ktorg p ruma si ziera pulak . dea suruh buad apa tah kat blog dea . takpa ahh . tgk2 cekk pun ta reti . grrrr ! sori naaa . :( . yg si mazy tuu bukak youtube la . hat tuu ja keja dea , asyik tengok korea jaa . ==' ngehngehngeh . soo ktorg duk kat ruma dea solat pa suma . lepas tuu p tesco pulak . haishh keja p tesco ja . syifa ahh ajak ktorg p cek mata . free pulak tuu . maw saja ahh . lepas tuu p lepak sat dekat food court . p minum2 sat kat sana . 


then ada la sempat snap pitcha cket . tapi nanti ahh aku upload . malas la pulak . esok ahh kalu rajen wahaha . then ktorg p balek dekat focus point tuu p cek mata . ziera and syifa ja p cek . ktorg dak punn . takmaw ahh ta berminat . grrrr ! dok sat kat situ pak cik yg harian metro nak tangkap gambaq kitorang . mula mula malu ja nak tangkap gambaq . wahaha . alasan kata nak balek dah . tapi an pakcik tuh kata masuk dalam harian metro esok . wahaha . syiokk seketika :) . tasabaq na tengok muka ktorg . saheh pelik gila  . walaupun kecik ja gambaq ktorg tetap ku bangga . haha . kau hadooo ? weee :) lepas p tangkap gambaq tuu ktorang balek ahh sbb tasabaq nak bagi taw ayah aku suruh beli surat khabar harian metro esok . weee :)
saheh huduh gila muka akuu . ngehngehngeh