Wednesday, February 23, 2011

kali pertama lihat :)



salam readers , 


uke tadi aku dengaq moto masuk . soo tapa la . aku p la jenguk tengok sapa en . tengok2 nampak ayah aku balek . apa lagi teruih p kat dea la . wahaha . tak penah aku buad camtu time ayah aku balek . weee ' soo heran sekatika . ngeee . then terus amek paper and belek2 cari muka aku . pak cik tuu kata esok ada ahh  kuaq paper . siryes aku ta caya muka aku nak kuaq paper . wahaha . malu siot . 




klik untuk besar gedebak 



ahaaa mmg ktorg p tengok pameran kat situ . tu pun sebab pak cik tuu surah . ngeeee . pak cik tuu nak amek gambaq ktorg ja . wahaha . uke dekat situ ada tulis " 5 org rakan sedang menunggu result SPM " uke yg 5 orang tu salah . sebenarnya 6 orang . grrrr ! . aku , syifa , atin , ziera , mazy , mimi . 6 orang ukee . uke pembetulan lagi . " pak cik sebenarnya ktorg da tengok da pameran tuu , bukan kali pertama ktorg tgk ". dah banyak kali daa . haha . walupun gambaq ktorg tak besaq mana pun . tetap ku bangga . wahaha . kau hadoo ? tadak kan . sooo dok diam . heee :) ekceli , ktorg bukan dok tmn nilam , syifa ngn mimi ja duk taman nilam uke . yg len2 tu ktorg duk taman arked . tapi yg aku heran pak cik tu tanya nama ? umuq ? dok mana ? sekula mana ja ? hat tu ja pak cik tanya . wahaha . dasyat sungguh . tulis pun panjang gak nohh . kena simpan buad kenangan nii . bukan senang nihh . ngehngehngeh . 







uke ari ni rajin upload soo aku buh gambaq semalam . ni ayaq aku capucinno blended . bole tahan la . gambaq aku really huduh . toksah tengok lama2 . tasuka tembam uhh (:






syifaaa and ziera





mazyy ! uke sapa nak isi borang masuk minang sila p dekat fb dea . mazirah nizam
wahaha




ni fatin .  


p/s : kalu ampa suma jumpa ktorg . tak payah la mintak autograf ktorg . ktorg ta femes naaa . wahaha . ktorg bukan artis punn =,=