Saturday, March 12, 2011

oppppss !

assalamualaikum readers ,


waaa rindunya sama blog . hehe . baru sehari aku ta update dah aku rindu tengok da berhabuk dah blog aku  . sampai lipas buad sarang dah . muahaha . macam mana la kalu tiga bulan . perghh hampeh gila . maw kena masuk hospital sakit jiwa la nampaknya . grrrr !




uke semalam hari jumaat ! macam besa bangun awai then p amek fatin and ziera kat ruma depa . wahhh syiok rabat tiga orang . sampai ayah fatin tanya bole ke dak tuu . mcm risau jaa . weeee' . then ktorg otw ahh p butik sepupu ziera . kat sana ktorang buad la apa yang patut en . just kemas and gubah bunga . uke la tuu daripada ta buad apa . kan ?? kan ??




act , petang tuu nak kena buad pelamin dekat laguna . waaa macam syiokkk ja . dah la ruma "dato" . waaa bole ngorat anak datuk . wahaha . yang syifa dok pujuk aku p sekali dekat laguna . yang aku pun 50-50 ja . nak p ke tak nak ehh . aku ajak ziera sekali tapi dea tak maw sbb ayah dea ta bagi . sososo , pukui enam lebeh tuu ktorng otw p laguna . sampai sampai ja ruma datuk tuu en . haram gila lawa nak mampus . korang pun taw kan macam mana kalu ruma 'dato' .




then buad turun pa suma barang . so ktorg mula la masuk ruma tuu . jeng jeng jeng . aksi gatai aku suda bermula . weee haram gatai gila aku . wahahah . masuk ruma tuu terus buad keja . tadan nak usha usha lagi nii . tapi tak pa aku sabar . sabar tu kan separuh daripada iman . first kali aku dengan syifa buad kerja dekat tangga sbb nak kena bubuh kain kat situu . dah la kat ruma depa ada spa . syiokkk gila !




nama pun buad kerja enn lepastu ktorang curi tulang la sat . then p la tengok frame keluarga depa dekat situ  tengok tengok . nokharam suma perempuan . macam mana aku nak ngorat depa ni . aku bukan lesbian pun . hancur hatiku . haha . * ayat ta bole blah gila . takpa la en . dok tengah buad kerja tu tengok tengok ada laki hensem . anak menakan datuk tu la kot . wahhh mood kembali bertukar ceria ahh apa lagi . haha .




lepas buad kerja makan sat . depa jamu makanan . haha . orang kata rezeki jangan di tolak kan ? siryes banyak gila makanan . kepada ziera " rugi anda tak p sbb makanan banyak ta habis" . kalu anda p kompem terus habis makanan tuu .  lepas makan tu aku dengan syifa p la toilet nak sembahyang maghrib . haram toilet punya luas . masuk toilet pun ada pintu lagi . time tuu aku dengan syifa dok dalam toilet tuu . toksah pikiaq bukan bukan naa . time tuu syifa tengah amek ayaq semayang . yang aku pulak tengah nak bukak tudung .




tiba tiba ......... laki hensem tuu bukak pintu . aaauuuwwwwww .  mak aiii terkejut gila . naseb baik time tu aku ta bukak baju , aku bukak tudung ja sbb nak amek ayaq sembahyang . dah la pintu utama toilet tu rosak ta bole kunci . yang laki tu dok kata "ohhh sori sori " haha . malu gila .


lepas selesai sembahyang ktorg sambung balik buad kerja . sumpah hensem gila laki tu . ta tipuuuu ! lepas kerja ktorg siap aku dengan syifa lepak sat dekat luar . sejuk nak mampus kat luaq . dah la baru lepas hujan . then syifa kol husna . rindu wohh kat dea . dea heran sbb aku pun ada sama . ktorg tipu dea yang ktorg dok ada kat kl . muahahah . jeles nak mampus dea . ohhh sori dear . then pukui 1 kot baru ktorang balik . perghhhh syiokk + penat + lawak  gila gila ahhh . nak p lagi ruma tuu bole dakkk ? hehe . kebanyakan dalam ruma tuu adek badik dea ja . dah la cun nak mampus . chumel chumel pun ada . perghhh jeles gilaaa . wahahah




ni la pelamin yang da siap . lawa kan ? 


p/s : aku suka gila dok sana . rasa macam tak maw balik ja ruma . perfect gila ruma tuu . sumpah ta tipuu ! orang kat sana suma sporting la jugak .