Thursday, March 10, 2011

13.03



salam uolls , 


kawan aku cakap 13/3 budak plkn balek . ==" . waaa syiokk gila ! ta sanka rasa sat jaa . agagagag . siryes nak hang out dengan ampa . hehe . act , aku nak tengok berubah dak kaler kulit ampa . grrrrr ! *aku jahat ! haha . yang tuu ta penting . kan ?? kan ?? nanti bila kua mesti kecoh gila vavi . yela dah bertambah rakyat . tidak seket jaaa . busan .! muahaha . ta sabaq gila . 




ari ahad ni la nohh ampa balek ? omg siryes ka ampa nak balek ni ? waaa syiokk tak terkira . mazy cakap nak kua isnin nii . ohhh no , please la jangan buad isnin nii . aku ada jpj .  kang aku tibai gak hg ! grrrrrr . hg saja nak bagi jeles . bhahahah . siryes excited gila nak kua nii . ampa set la na date uke ! apa2 hal habaq kat cek naa .=,=


p/s : rindu dak plkn !