Wednesday, March 9, 2011

u see me ?

salam readers , 


hey anda ? sihat ? yaa im very very sihat . haha . today bagun awai , pukui 9 da bangun da . besiap pa suma la en . then pukui 10 syifa mai amek aku p butik kawan aku . ada kerja sementara untuk kenduri . wahaha . rajen dak aku ? weee ' act . p sana buat gubahan bunga and gulung apa tah kat batang bunga tuu . tataw nama apa . hee :) wahaha . dok sat fatin pulak mai . wahh bertambah ramai !




 ada bakat ka aku gubah bunga . ngehngehngeh . aku pakai hantam je . aku gubah gubah then kak apatah nama dea ,  perbetulkan apa yang ta elok . heee :) agak syiok disitu . lepas tuu aku lilit batang bunga tuu . waaaa agak saket tangan aku . nak nanges ! uke yang tuu aku bohong , ta nanges pun just tangan aku jadi merah + bengkak .  grrrrr !


lepas siap pa suma dalam pukui 5 lebeh ktorang balek ahh . syifa + fatin mai antaq aku . then tersempak dengan mazy . lepak sat dekat ruma aku . haha :) then depa dok main dengan si kecil lotte "amani" . uke perkara yang dinantikan . wahaha . *ayat kaww . sebelum p butik ada la aku snap ! =,= . hehe . maw lihat ?





*
*
*
*
*
*
*
*
**
**
*
*
*
*
*
*




*muahhhh



agagagagaga !



toksah kata apa !


=,=





peaceeee !


the end ~