Saturday, April 16, 2011

16 APRIL



assalamualaikum readers ,


heyy anda ? :) uke hari ni ada aktiviti so ta busan siket okayy . tghari tadi p tesco dengan mazy + ziera . heee . p teman mazy beli barang . almaklumla dah masuk alam pekerjaan . wahaha . dah alang alang aku p tesco so aku cari keja sekali ahh . kebanyakan depa dah dapat orang tapi dok lekat jugak " jawatan kosong " . grrrrr . len kali cabut ahh benda tuu . so tadi da jumpa satu kedai and aku pun dah call dah orang tu just tunggu depa call aku balek ja . erghh so sekarang ni fon sentiasa disisi sebab bajet orang tu nak call aku balek . haha . harap harap dapat ahh . AMIN  . 




then dalam pukui 3 lebeh aku , fatin , aimi p ruma syifa sebab kak dea buad kenduri sikit untuk anak sulung dea . so tanpa membuangkan masa ktorg p la ruma dea . satg dea merajuk pula . heee .  dalam pukui 5 lebeh baru ktorg balek . sakan aihh . haha . lepas tu ktorg p lepak ruma fatin sat . syifa pun join skli ahh . ktorg p mencicah buah pelam . bukan ktorg mengidam okayy . haha . dah lama ktorg tak mencicah buah pelam . dulu selalu la jugak mencicah . lani pakat suma buzy . huhu . sedih gila . btw , tengs aimi for buah pelam . hehe . ily