Monday, April 18, 2011

berdating



haii assalamualaikum readers ,


dua hari yang lepas kan aku bagi taw yang aku cari keja dekat ENTRY INI .  so semalam aku dapat panggilan dari depa ahh . naseb baek time tu aku ada dalam bilik kalu tak jawabnya aku ta angkat ahh . HAHA . time dea call aku tu hingat aku dapat keja dah . haha . punya la gabra time tuu . weee ' . tengok tengok dea cakap " esok bole datang tesco tak , dekat food court ?" aku pun kata oke ja la . haha . tanpa berfikir panjang . besa la en excited terlebeh . wahahah . 




tapi en lepas aku letak fon aku pikiaq ahh balek " awad dea suruh aku p dekat foodcourt , dea nak belanja aku makan ka dea nak buad date dengan aku " . wahahah . vunguks gila aku . bole plak aku pikiaq negative . ishhhhh . then pagi tadi aku besiap la punya sakan . haha * uke yang tu aku tipu . heee ==" . dalam pukui 9.30 aku p amek ziera then ktorg otw p tesco la . ktorg sampai dekat foodcourt pukui 9.45 ta salah ahh . punya la awai 15 minit . haha . besala en kita tunggu orang takpa jangan orang tunggu kita . " pesan mama aku kepada aku " . time tu gabai nak mampuih ahh . punya ahh takut aku . kang satg dea mai aku buad bisu ja . hahah . siryes dok pikiaq tadi , aku nak cakap apa la kat dea . ngeeee . kelu teroihh . 




then dalam pukui 10.15 dea sampai ahh . haha . then dea ajak p dekat Q'Bistro kot . hahah . tataw la ejaan dea btoi ka dakk . hantam sajalahhh . haram macam dok buad date dengan dea la pulak .yang ziera dok selang 2 meja dari ktorg . macam besa ahhh dea punya pangai . dea p menlantak dulu . almaklumla ikut peruh ahh . wahahah . dea dok interview aku macam macam ahh . haha . aku buad selamba badak jaaa . dok dalam bopa minit ja ada kaka sorang tu mai , dea pun ada interview jugak . haishhh kacau line btoi la kaka tuu . baru nk buad date . WAHAHAH  * gelak setan . 




lepas abeh tu suma ktorg belah and then dea akan call ahh aku dapat ka dak . heeee' . tapi siryes aku ta kesah sangat dapat ka dak . kalu ada rezeki dapat ahh aku . kan ? lepas tu ziera ajak p PBE pulak dah sebab dea nak kena antaq i/c . haha . takpa la en . so tadi ktorg menarik dua ahh . haha . " ampunkan beta wahai abg M sebab saia menarik dengan ziera tadi " hahah . okayy sampai disitu cerita untuk hari ini . bubye dear .